جاده بی انتها


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

تو جاده ای که انتهایش معلوم نیست

پیاده یا سوار بودنت فرقی نمیکنه

اما اگه همراهی داشته باشی که تنها نباشی

بی انتها بودن جاده ارزویت میشود



نظرات شما عزیزان:

گروه اینترنتی همراهی
ساعت0:35---27 خرداد 1392
سلام دوستان عزیز . هر کاری کردموبم لینک نشد . وب شما رو لینک کردم . خوشحال می شم وبم رو لینک کنید و در گروه اینترنتی همراهی عضو شوید

روشنک
ساعت16:19---23 خرداد 1392
سلام وبلاگ توپی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی من وبمو تازه درست کردم منتظرت هستم عزیزم

erfan
ساعت14:22---23 خرداد 1392
وبلاگ خوبی داری لطفا به من هم سری بزن نظر هم بنویس www.erfanmaku.lxb.ir

فاطمه
ساعت17:53---22 خرداد 1392
وبلاگ قشنگی داری اگه دوست داری به وب منم سر بزن و نظر بده تا تو رو لینک کنم و هر روز بهت سر بزنم خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی.

کیوان
ساعت14:52---22 خرداد 1392
سلام
وبلاگ خوبی داری سری به وبلاگ منم بزن


محمدامین
ساعت18:27---21 خرداد 1392
وبلاگت خیلی قشنگه ومن ازت میخوام ادرس منو بزاری وبلاگت وبه من هم بگی که چجوری میتونم این کاررو بکنم یعنی ادرس توروبزارم وبلاگم ادرس من اینهmohammadamin1389.LoxBlog.Com

احسان
ساعت16:46---21 خرداد 1392
وب قشنگی داری به ماهم سر بزن

mohadese
ساعت15:30---20 خرداد 1392
slm doostam man taze ye webloge modeling zadam axe tamame modelhaye irani khareji bazigara va khanandeha tush hast hatman biya va axaro bebin motmaenam khoshet miyad
linket kardam rasti u ham link kon plz
tnx


افشین سولماز مسعود
ساعت12:50---16 خرداد 1392
باسلام عرض خسته نباشيد!با توجه ب عوض شدن ادرس وبلاگ و منتقل شدن ب ادرس ديگر از شما تقاضا ميشود بنده را با ادرس جديد لينک کنيد تا هرروز بهتون سر بزنم درصورت لينک کردن من بهم خبر بدين تا شمارو ب لينکام اضافه کنم منتظرحضور گرمت هستم مرسي باي

مهدی
ساعت9:18---15 خرداد 1392
سلام دوباره به توبازم که ازت بیخبرم الان چرابهم سرنمیزنی امتحانات که تموم شده منتظرم امیدوارم خوب باشی

ساحل نشین اشک
ساعت12:12---8 خرداد 1392
سلام دوست عزیز
امید وارم که سلامت باشین
من بروزم
و منتظر نظرات گرم شما[گل]


مهدی
ساعت9:07---6 خرداد 1392
سلام مرسی که میای بهم سرمیزنی یک دنیا مر30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1398برچسب:,ساعت 15:9 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com